Poging 2. ???München here I come???

20 augustus 2022 - Hallbergmoos, Duitsland

Gisterenavond dus snel een ticket voor de ICE trein gekocht. Wel meer dan dubbel de prijs van het Flixbus ticket maar dat vechten we later wel uit met Flixbus. Vroeg wakker geworden in B&B Mama en meteen controleren of de trein gaat want er zijn werkzaamheden tussen Driebergen-Zeist en Arnhem.

En ja hoor, trein voor het eerste stuk, Utrecht-München is geannuleerd. Meteen bellen met NS International en gelukkig mag ik wel met regionaal vervoer naar Düsseldorf en dan daar overstappen op de ICE trein naar München.

Zogezegd zo gedaan. Op tijd vertrek ik naar Utrecht en zo verder. Aangekomen in Düsseldorf heb ik zo'n 1.5 uur dus effe lekker lunchen en hup naar het perron. Personen op het spoor zorgen er echter voor dat ook hier alles vertraging oploopt. Uiteindelijk 1.5 uur later rijdt de mooie zilver/grijs/witte(kleurenblind hehe) trein binnen.

19.57 aankomen in München, snel hapje eten en door naar de Airbnb in Hallbergsmoos(wie kent het niet). Uiteindelijk daar 21.50 binnen. Oorspronkelijk had ik 08.35 in München moeten aankomen dus heb maar beetje heelll klein beetje vertraging. Maar dat mag de pret niet drukken. Lekker bed opzoeken en morgen München in.

1. Kyra:
    21 augustus 2022
    Super fijn dat je er eindelijk bent! Heel veel plezier! :D